Adeh sudah lama tak berjogging.. seajak dari mama mula mengandung semula.. semua aktiviti luar terpaksa di hadkan.. adeh kena melayan orang mengandung.. bayangkan!.. nih dah masuk 9 bulan Anieff Najwan baru lah teringat nak bersenam balik.. tapi tu lah melayan kerenah anak-anak ni menjadikan masa agak terhad..
Hari berkebetulan Athirah kena sekolah, jadi pergi hantar dia lah.. kebetulan dah hantar dan masa persekolahan dia hanyalah dalam 2 jam saja jadi teringat lak jejak-jejak lama masa do berogging dulu, so terus je lah pegi sana… Jalan dalam satu round jer lah.. pastu gi sarapan.. dan pastu terus amik Athirah dalam kol sepuluh… he he ada gak aktiviti kan..?

 

 
 
 
 
 
Posted by Picasa

About abah atieq

seorang abah pada seorang anak perempuan dan seorang anak lelaki yang masih tercari-cari erti sebuah kehidupan.. mencari tujuan kehidupan.. mencari sirna sebuah kehidupan.

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s