Rupanya ke tidak rasa berhari raya sepanjang hari , akhirnya merungkai misterinya.. Akhirnya setelah hampir 3 bulan Nyang Chah tidak sihat dia pergi jua.. memang lah bila terasa detiknya mungkin jua sesuatu akan terjadi. Nyang Chah pergi di ketika anak-anaknya, cucu2 nya walau tak semua, juga cicitnya mana yang sempat berada di sisi. Detik 11.40 malam waktu terakhirnya pada 19.08.2012 dan dalam 12.40pagi 20.8.2012 ia di sahkan oleh Pegawai Perubatan..
Pada malam tu.. kami berada di umah, dan masih dok berusaha nak tidurkan Anief, Anieq dan Athirah yang bagai susah nak tidur, maklum lah sepupu2nya ada di rumah jadi.. depa naik main saja la.. dan jam 11.15 mem dapat call dari adik dia yang Nyang Chah sedang nazak.. jadi terus kami berkemas barang2, dah tengah malam takkan nak patah balik lak kan.. jadi mmg kena tidur sana lah.. jadi amik masa lah nak cari baju bagai, dan barang2 baby lagi..
Nyang Chah bertudung Cokelat..
Dalam pukul 11.30 kami bertolak, dan dalam 15 minit sampai, tengok masing dah sebuk pegang telefon nak bagitau saudara2 yang Nyang Chah dah meninggal… 

About abah atieq

seorang abah pada seorang anak perempuan dan seorang anak lelaki yang masih tercari-cari erti sebuah kehidupan.. mencari tujuan kehidupan.. mencari sirna sebuah kehidupan.

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s