Sebenarnya dah lama nak buat majlis Aqiqah untuk Anief nih, tapi dek keadaan mama yang tak mengizinkan, keadaan poket jua tak mengizin kan maka terpaksa lah di tunda, dari satu tarikh ke satu tarikh, maklumlah kecik-kecik kenuri pon makan modal juga.
Dah ada modal sikit-sikit tu terus aje lah buat, kang terbabas pulak kan, nhih pon budget kecik jer lah, panggilan sekadar kawan tempat keja, orang kampung dan adik beradik dekat je adalah dalam 180 – 200 orang macam tuh, tapi Alhamdulillah semuanya berjalan lancar, lauk pauk pon ngam ajer.. 

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Posted by Picasa

About abah atieq

seorang abah pada seorang anak perempuan dan seorang anak lelaki yang masih tercari-cari erti sebuah kehidupan.. mencari tujuan kehidupan.. mencari sirna sebuah kehidupan.

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s