Isk sudah lama tak bersukan, bukannya tak berkeinginan, tapi dek kerana kekangan masa dan keperluan lain,maka tak sempat lah nak bersukan,makamakin bertambah-tambah pulak lemakkat badan, tapi dek kerana semangat berpasukan, turun jua hari ni..  hehe, dan acara yang sempat di sertai hanya lah menarik tali. Isk sukan orang veteran dah nih.. 


okeh abaikan para gadis2di hadapan tuh.. he he gambar terselit je nih…

wah kalau tengok gayanya nih..hmmm boleh johan, tapi bila tengok kat bawah nih …ha ha masing-masing buat lah penilaian sendiri ye… 

Posted by Picasa

About abah atieq

seorang abah pada seorang anak perempuan dan seorang anak lelaki yang masih tercari-cari erti sebuah kehidupan.. mencari tujuan kehidupan.. mencari sirna sebuah kehidupan.

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s