Wah, hari tu dok jenguk-jengok kat depan umah seberang jalan tuh, pe pasal la keta banyak, pastu lak ada generator bagai, pastu lak ada bomba juga, isk apa pasal lak kan..? Suspen jugak kalau ada orang sakit ke ninggal ke mesti dah tau dah kan, apa pon bior je lah, tengok dari jauh jauh saja, nih dah masuk hari ketiga terigin lak nak tengok juga apa kes sebenarnya kan..? So ngintai-ngintai ler, lor ada keta tv juga kat situ, TV3.. hmm gi dekat gi tgk aada gak generator… gi lagi baru la tau.. ooo ada orang buat drama kat situ, ingat kan pasal apa tadi… 

sapa yer baju biru tu, dengan krew2 dia…

banyak gak barang depa..
ni la rupa rumah dia, cantik gak pemandangan sekitar nih, dengan background Bukit Papan…
nih tuan rumah dia.. siap bergambo lagi tuh…

Posted by Picasa

About abah atieq

seorang abah pada seorang anak perempuan dan seorang anak lelaki yang masih tercari-cari erti sebuah kehidupan.. mencari tujuan kehidupan.. mencari sirna sebuah kehidupan.

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s