Adeh.. semalam ujan lebat betul.. bukatsetakat semalam tapi dari pagi kemarin lagi dah hujan, lebat lak tu.. dan semalam kemuncaknya kot, siap dengan ribut kuat lagi.. tapi kan entah macam mana aku boleh tak sedar pasal ribut nih, mungkin letih sangat + syok tidoq pasal hari ujan..

Bangun pagi je tengok, nah terbonkang dah macam nih.. isk haru betui lah, jadi mau tak mau terpaksa la aku bersihkan semua tu.. dah la ujan masih lagi renyai-renyai.. 

akhirnya tak sempat jua nak habiskan pasla ujan makin lebat.. err mcm ni aje la yang sempat aku bersihkan dulu…..
Posted by Picasa

About abah atieq

seorang abah pada seorang anak perempuan dan seorang anak lelaki yang masih tercari-cari erti sebuah kehidupan.. mencari tujuan kehidupan.. mencari sirna sebuah kehidupan.

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s