Setelah sekian lama Athirah dok simpan rambut dia, ssehingga ke paras bahu dah, tapi akhirnya terpaksa dikorbankan juga, bukan pasal tak sayang, tapi dek dah di cerobohi oleh kutu-kutu yang entah berjangkit dari sapa tah, isk dari kawan-kawan dia lah kot, jadi terpaksa lah di potong pendek balik..
Semalam mama dia tengok dia dok tergaaru-garu kepala, maka mama dia buat operasi la, sekali tengok , tediaaa penuh dengan telur kutu kat kepala, pastu cari punya cari jumpa anak-anak kutu, lepas tu terus buat keputusan nak pendekkan aje lah rambut dia.
Tengahharinya terus pergi kat kedai gunting rambut, tukang gunting rambut nik lak sorang maknya yang dah tua, tapi masih tangkas dan cergas menggunting rambut, ingat kan biasa-biasa saja kedai nih, tapi rupanya ramai juga yang pergi kat dia, khas untuk wanita.. dan upahnya tak mahai la.. Rm 2.00 saja. oke lah kan..?

Posted by Picasa

About abah atieq

seorang abah pada seorang anak perempuan dan seorang anak lelaki yang masih tercari-cari erti sebuah kehidupan.. mencari tujuan kehidupan.. mencari sirna sebuah kehidupan.

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s