Setelah sekian lama rumah Wa Jih tidak di ganggu gugat, walaupun entah berapa belas mau pun puluh kali di naiki ayer bah, akhirnya berubah jua, dah kena upgrade dah, maklum lah rumah lama… rangcangannya rumah ni akan di buat dari belakang ke depan, bermakna dapur lama akan di roboh, lepas tu buat baru, dah siap baru sambung ke rumah tengah dan depan.. 
Itu pun nanti terpulang pada budget lah kan, tak pe buat pelan-pelan pon ok, nanti senang nak kenduri, dua orang hero tuh dah sama-sama kerja.. nanti leh pakat-pakat bagi sumbangan.. leh cepat siap…

Posted by Picasa

About abah atieq

seorang abah pada seorang anak perempuan dan seorang anak lelaki yang masih tercari-cari erti sebuah kehidupan.. mencari tujuan kehidupan.. mencari sirna sebuah kehidupan.

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s