Semenjak puasa nih, hari-hari nak.. nak makan ikan bakar, nampak gayanya macam ni lah makanan yang dapat di terima oleh mama, dan suda semestinya abah.. okeh ikan nih tak der la besar pun dalam sekitar 400 – 500gram sajo, kalau harga sekilo ikan jenahak , gerut dan sengangkatannya dlm rm22 mcm tuh jadi dapat dalam bawah dari rm10 seekor.. itu la budgetnya.. he he tapi kalau pi tempat ikan bako kokman-koman pon 18rm tuh.. okeh la kan.. bako jer, bako sendiri.. dengan menggunakan dapur magik kat bawah nih.. janji sodap daa,,,,

Posted by Picasa

About abah atieq

seorang abah pada seorang anak perempuan dan seorang anak lelaki yang masih tercari-cari erti sebuah kehidupan.. mencari tujuan kehidupan.. mencari sirna sebuah kehidupan.

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s