Sebenarnya dah seminggu aku cuti atau lebih tepat lagi MC atau lain perkataan ‘Medical Leave’ yang juga bermaksud  aku cuti sakit, he he walapun aku tak demam tak pAtah kaki atau tangan, tidak juga cedera mental dan fizikal tapi ia masih juga satu penyakit dan ianya adalah bermusim. 
Kalau ikutkan sejarah memang aku lom pernah sakit mata secara serius macam nih setakat merah-merah sari dua tua ada juga lah.. tapi tak penah sampai macam nih. Kes ni bermula hampir sebulan dulu.. bermula dari adik Anieq yang berjangkit dari emak pengasuh nya yang di bawak oleh jiran yang juga saudaranya hmm hampir 10 hari baru nak lega alih-alih berjangkit lak kat mama hmm 
Dah mama nak lega kena lak kat Athirah… wah macam tu kan dah lama2 macam tu baru berjangkit, hampir 10 hari juga dia tak ke sekolah, hmm lepas tuh sampai kat abahnya, dan selangsehari kemudian angah dia pon kena juga, jadinya abis lah satu keluarga dah kena..
Stat hari Isnin atau lebih kurang hari Ahad dah mula terasa, jadi isnin gi check terus dapat MC dan ubat satu MC leh tahan 2 ari je, jadi dah tig akali amik MC masuk kali ke tiga  memang di rujuk pada doktor lah mungkin prosedur depa macam tu kan? Sampai di waktu aku taip nih masih gi lom lega tapi dah mula terasa ringan rasanya… harap menjelang minggu depan dah tak yah MC kot.. 

11-07-11

12.07.11

14-7-11

16-7-11 dua mata dah kena…

Harap-harap korang tengok gambar-gambar nih tak ler berjangkit kat korang kan.. he he
Posted by Picasa

About abah atieq

seorang abah pada seorang anak perempuan dan seorang anak lelaki yang masih tercari-cari erti sebuah kehidupan.. mencari tujuan kehidupan.. mencari sirna sebuah kehidupan.

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s