Kesian rumah peninggalan ma dan ayah aku, dah mula mereput, di makan usia dan juga di makan anai-anai, sampai kan salah satu kayunya jatuh menimpa angah, maka terpaksa lah di baiki, mana yang reput di buang ganti, mana yang tak sesuai terpaksa di ubah suaikan… 

mana yang berselerak tuh paham2 je lah kan.. dah umah pon dalam pembaikkan.. macam ni lah jadinya

About abah atieq

seorang abah pada seorang anak perempuan dan seorang anak lelaki yang masih tercari-cari erti sebuah kehidupan.. mencari tujuan kehidupan.. mencari sirna sebuah kehidupan.

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s