Hari ni, tidak dapat nak kemana-mana, mama masih lagi sakit mata, tengok makin bertambah merah la pulak, mungkin pasal dia lupa boh ubat semalam pasal tu makin merah… atau mungkin juga mama tak mau makan ubat pasal rasanya pahit, eh betul kalau ubat mata walaupun letak kat mata tapi kerengkong akan terasa pahit.
Dalam pukul 12.00 lebih macam tuh selepas habis, basuh baju ( eleh biasa la maid jepun lah buat kan) dan sidai semua belaka baru ah nak boleh rilek, dengan tiba-tiba terdengar lagu nih berkumandang kat tv angah, terus aje gi jenguk, oh ada slot hindustan cita Aa Gale lag Ja.. cite lama lah, memang layan weh.. siap leh nampak mama nangis2 lagi, tapi leh cover ngan sakit mata lah, waa tangkap syahdu aje lah, tak der la sampei meleleh .. ha ha cover apa…!!
lagu dia best-best.. layan aje lah….

About abah atieq

seorang abah pada seorang anak perempuan dan seorang anak lelaki yang masih tercari-cari erti sebuah kehidupan.. mencari tujuan kehidupan.. mencari sirna sebuah kehidupan.

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s