Isk awal betui si Anieq nih bangun, tengok abah dia dok ngadap pc mulah lah lentoq-lentoq kepala nak kacau, hmmm tau apa yang dia nak tengok, pertama nak tgk orang main games plants & zombie tuh, yang kedua dia nak tengok hantu kak limah, adeh la pepagi dah nak tengok hantu kak limah, tapi kan bila buka ceta hantu kak limah tengok aje lah aksi dia.. takuttt katanya.. ha ha…
eeee…takutnye.. 20x tgk pon dia masih macam nih
bila part lawak tu, mengekek je dia gelak.. ha ha

About abah atieq

seorang abah pada seorang anak perempuan dan seorang anak lelaki yang masih tercari-cari erti sebuah kehidupan.. mencari tujuan kehidupan.. mencari sirna sebuah kehidupan.

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s