Lagi nampaknya menjadi MM, semenjak hari Isnin hari tu lagi depa dah kena tinggai, kalai nih program kat Port Dickson pulak, macam biasa pergi senin dan balik pada hari Jumaat nanti, jenuh lah aku jadi MM. Tapi kali nih suasana makin berbeza, kalau dulu Athirah pergi Tadika Islam tengahari balik akan terus kerumah mak pengasuh dia, tapi kali nih lepas Tadika balik umah, makan mandi bagai lepas tuh siap-siap pegi ngaji Al Quran kat Taman Sena la pulak. Adeh letih juga tuh pimai- pi mai.

Kali ni juga mama pergi dengan keadaan yang kurang sihat, kesian juga, tapi apa nak buat kan? Kerana itu juga kami berdoa semoga semuanya baik baik saja.

About abah atieq

seorang abah pada seorang anak perempuan dan seorang anak lelaki yang masih tercari-cari erti sebuah kehidupan.. mencari tujuan kehidupan.. mencari sirna sebuah kehidupan.

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s