Wah udah lama bener tidak ada entry, bayangkan sebulan lepas hnya 2 entry saja.. ahh teruk lah macam , tak terkejor nak boleh dapat manyak entry macam tahun lepas.. apa-apa pon kita mula balik lah setakat yang termampu ye…
Okey la, kalau perasan ada dua tiga entry lepas ada aku bercerita pasal Mr Mama, nampak gayanya akan kerap lah aku jadi Mr Mama ni, mem aku nih terlibat dengan ajk penggubal kurikulum untuk satu course baru kat Politeknik, terpaksa lah depa membuat dasar tentang course tuh, jadi akan ada banyak pertemuan macam nih, merata rata tempat lah depa buat perjumpaan. satu sesi ada 4-5 hari, kalau tak salah aku ada lagi 6 sesi , masak lah aku jadi Mr Mama kali ni..

Kali ini giliran Perlis jadi tuan rumah bertempat di Hotel Putra Palace Kangar, jadi malam nih terpaksa aku teman mem bersama anak-anak lah pasal ada peserta yang belum sampai, esok baru penuh rasanya.. Boleh la jugak rasa dok Hotel dngan anak-anak katanya…

About abah atieq

seorang abah pada seorang anak perempuan dan seorang anak lelaki yang masih tercari-cari erti sebuah kehidupan.. mencari tujuan kehidupan.. mencari sirna sebuah kehidupan.

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s