Wah sempat juga berjimba kat Pualau Mutiara, satu tempat yang penuh suka dan duka aku nak pi sana, suka nya ofcoz la dapat jalan-jalan (bukan berjalan naaa..) drive dari Perlis ke Penang malahan ke pelusuk negara aku suka . Tapi tak dapat lah selalu kan, tak dak modal ooo… Minggu lepas sempat juga pi Penang,tu pon pasal nak gi amik adik ipar kat UiTM .. dan juga kebetulan ada ofer dari kawan mem ajak tido kat umah dia.

Kalau ikut aku maleh juga nak masuk Pulau nih, sesak rasa kepala nak drive pasal tak pasti jalan mana nak ikut. Tapi nasib baik lepas juga sampai ke rumah dia, walau ada juga terpesong jalan tapi lumrah lah kan..? Dah sampai umah umah orang dah masalah nak jaga depa dua nih, yang tak cukup kerusi set tuh, meja pon depa terjun, jenuh dok kawal barang2 umah depa,ta[i akhirnya bukak kartun animasi movie tu, terus dok diam.. lega..
Tido satu malam, besok dalam kol 9.00 dah bertolak balik, ingat nak naik feri ke, tapi dah sesat barat, nasib baik jmp jambatan Pulau-Pinang terus saja keluar pulau, dengan tanpa tujuan sempat juga singgah Carrefour, lepas tuh baru amik adik ipar, kiranya dalam pukul 3.00 ptg dah sampai Sg Padang..  ha ha jap jer kan..?

About abah atieq

seorang abah pada seorang anak perempuan dan seorang anak lelaki yang masih tercari-cari erti sebuah kehidupan.. mencari tujuan kehidupan.. mencari sirna sebuah kehidupan.

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s