Isk.. tiba-tiba saja Athirah dapat masuk pertandingan mewarna, tanpa di sangka-sangka mungkin juga rejeki dia. Hmm macam biasa lah kalau lepas sebulan dua kereta tu maemmang lah kena servis kan, ikut lah berapa jauh jarak perjalanan dalam dua tiga bulan tuh, agak-agak 5000km atau 3 bulan memang kena servis lah kan. Asal cerita tuh aku dah berjanji dengan mama nak pegi sekalai, tapi last2 minit kena lak bertugas di satu majlis..alah bukan lah aku ni MC ka apa, cuma kena buat pameran jabatan je la… jadi tak dapat lah pi sama..

Kiranya apa yang aku ceta nih berdasar pada yang mama dia ceta lah, smp saja kat tempat servis keta tuh memmang macam biasa penuh sesak dengan kereta yang berduyun tunggu untuk masuk servis la, hmmm dalam ramai-ramai tu juga pusat servis tuh buat pertandingan mewarna, jadi daripada dok tunggu saja keta siap, sempat lah register masuk pertandingan mewarna. He he tau saja lah Athirah mesti suka, akau ngan mama pon suka juga la, memang lah tak lawa mana pon dia mewarna, tapi bagus juga  sebagai pendedahan kan? 

Diakhir pertandingan memang lah Athirah tak dapat apa-apa hadiah, aku tak pasati pasai apa, hadiah sepatutnya untuk tempat 1 hingga 20 dari setiap kategori, tapi Athirah tak dapat, mungkin yang lain dah daftar awal, atau pasal lain tak dapat lah di pastikan, cuma yang dia dapat ialah pensil warna, pensil, eraser, sharpener.. dan satu pack makan.. hmm jadi lah.. at least Athirah dah beranai mewarna di luar kelompok kawan2 dia.. he he  Gambar-gambar nih ehsan dari handphone mama.. 

About abah atieq

seorang abah pada seorang anak perempuan dan seorang anak lelaki yang masih tercari-cari erti sebuah kehidupan.. mencari tujuan kehidupan.. mencari sirna sebuah kehidupan.

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s