Aduhai, sedikit malang lah pulak petang nih, di kala memberi perkhidmatan dengan penuh dedikasi di sebuah taman di satu tempat, pada awalnya semuanya berjalan lancar, dengan pengguna dan pinjaman buku yang agak ramai. Namun di ketika nak balik ke Perpustakaan ada sebuah kereta, kereta tuan rumah tempat kami parking tuh dah parking di belakang bas. Dalam masa dok reverse dan adjust tak mau bagi kena kereta belakang tuh, tiba-tiba prakk dan propp!! Penutup longkang patah dan tayar depan pon sangkut dalam longkang. 
Dipendekkan ceta nasib baik ada yang simpati dan perihatin datang tolong dengan membawa bermacam-macam pertolongan dan peralatan nak keluarkan tayar bas tuh dari longkang, kalau tak bermalam kat situ lah bas tuh, dengan pertolongan depa pon hampir pukul 7.00 malam baru selesai semua dan bertolak balik, Terima Kasih lah  pada semua yang terlibat..
Pendek kata, kalau dah malang tuh, apa nak kata…

About abah atieq

seorang abah pada seorang anak perempuan dan seorang anak lelaki yang masih tercari-cari erti sebuah kehidupan.. mencari tujuan kehidupan.. mencari sirna sebuah kehidupan.

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s