Isk.. cepatnya masa berlalu, pusing sana, pusing sini dah masuk bulan Mac, sedangkan Februari seperti baru saja menjelma, zuppp sekejap berdesup ia datang, dan berdesup juga dia pergi, hmmm sepanjang bulan Februari tak banyak yang berlaku, minggu pertama, yaa genap sudah usia ku menginjak ke angka 40, entah aku tak pasti angka 40 tu membuat aku terasa semakin tua atau masih  terasa macam muda mudia belia rumaja.. ada yang mengatakan usia 40 ini umpama pendakian gunung atau bukit, bila masuk je usia 40 ini bermakna pendakian kita dah sampai ke kemuncak, dan selepas ni dalam pendakian menurun bukit pulak, dalam perjalanan naik tu, bermacam dugaan yang kita tempuhi, bermacam pengalaman yang kita kutip, menjadikan kita lebih dewasa dan matang, ini lah khazanah yang di bawa untuk menuruni bukit.. he he korang paham tak, aku pon… ha ha

About abah atieq

seorang abah pada seorang anak perempuan dan seorang anak lelaki yang masih tercari-cari erti sebuah kehidupan.. mencari tujuan kehidupan.. mencari sirna sebuah kehidupan.

One response »

  1. Anonymous berkata:

    bukan mac ka..amboi cepat nak mei ..nak pi jalan mana lak?az

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s