Tadi, on the way nak hantar Athirah pi Tadika Baru dia tuh, sambil dok nyonyot botol dia (ha ha masih..) dia cakap,, abah nanti beli kasut ais ye, ayung teringin nak melucur kat ais, err macam mana nak meluncur tak de salji takde lah ais kan, lah abah kan dah mendung je tu, nanti salji turn lah.. la ye ke? Hmmm isk apa di pikir salji nak turun ka, oh anak..!!!

About abah atieq

seorang abah pada seorang anak perempuan dan seorang anak lelaki yang masih tercari-cari erti sebuah kehidupan.. mencari tujuan kehidupan.. mencari sirna sebuah kehidupan.

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s