Aku ingat semalam memang ada AJL15, tapi baru tengok dua lagu dah sangap, Athirah lak terlena depan depan tv, malahan adik dok melilau tak ketahuan juz.. adeh macam mana nih, nak sambung tengok ke tak nih, akhirnya buat keputusan bagi depa lena dulu lah pastu angkat Athirah masuk, lepas tu kepong Anieq bagi tidoq, tapi akhirnya aku sama yang terlena, AJL ke mana, apa kemana.. pagi ni aku baru aku tau result dia… 

Tahniah aje la buat yang menang.. 

About abah atieq

seorang abah pada seorang anak perempuan dan seorang anak lelaki yang masih tercari-cari erti sebuah kehidupan.. mencari tujuan kehidupan.. mencari sirna sebuah kehidupan.

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s