okeh gambar kurang elok, aku amik dari jauh, malas nak bangun …
Sekarang sedang berada di toyota servis Aloq Setaq, adeh ini lah yang berlaku bila keta kena servis, dulu boleh juga buat minor servis kat Kangaq, tapi sejak awal tahun lepas pusat servis tu dah di tutup, mungkin pasal kemudahan yang kurang, imej yang tak menggambarkan kecanggihan sebuah syarikat besar dan berprestij maka dia ditutup.

Sekarang pusat servis baru sedang dibina tapi masih lom siap2 lagi, maka terpaksa juga buat servis kat Aloq Setaq, maklum lah keta tu baaru balik dari jalan-jalan tentu kena tengok balik dia punya part ke, timing ke, dang macam-macam lagi la, mau nak guna lama kena servis baik maaa…

About abah atieq

seorang abah pada seorang anak perempuan dan seorang anak lelaki yang masih tercari-cari erti sebuah kehidupan.. mencari tujuan kehidupan.. mencari sirna sebuah kehidupan.

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s