Tahun nih, athirah berpindah lagi, pergi ke Tadika baru, Tadika An Nur Jabatan Agama Islam Perlis.. hmm nampak gayanya akan ada teman baru dalam pergaulan Athirah, kalau hari tuh, dia bermula di pertengahan tahun, kali nih awal-awal tahun dah bermula.. jom kita jengok tengo sekolah baru Athirah.. 

Ini, gambar masa pendaftaran hari tu, wah bergaya Tadika Athirah kali nih, siap ada aircon lak.. dan pagi tadi, mama dia pi hantar kat Tadika di hari pertama, abah dia rugi lah tak dapat pi tengok, jadi untuk tidak mau rasa rugi, dalam kol 8.45pagi macam tu, pegi jugak jengok-jengok, syukurlah okeh saja nampaknya, mungkin pasal dah ada pengalaman tahun lepas menyebabkan dia dah boleh berdikari tuh.. ok lah kan..? pandai anak abah.. he he

About abah atieq

seorang abah pada seorang anak perempuan dan seorang anak lelaki yang masih tercari-cari erti sebuah kehidupan.. mencari tujuan kehidupan.. mencari sirna sebuah kehidupan.

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s