Wah, hari ni ada larian serentak 1Malaysia, semangat sungguh aku nak masuk, walaupun dah lama tak berjogging, tapi aku rasa kalau, setakat 4-5 km boleh la berlari lagi kot.. punya lah semangat nak lari dah siap dapat t.shirt dan juga no, wu haa rasa macam atlit lak kan bila ada no macam nih, tak apa kita pergi tengok dulu macam mana, al maklum lah bila dah wakil jabatan ni memang nak kena bersemangat lah.. mau jaya gitu kan..  

About abah atieq

seorang abah pada seorang anak perempuan dan seorang anak lelaki yang masih tercari-cari erti sebuah kehidupan.. mencari tujuan kehidupan.. mencari sirna sebuah kehidupan.

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s