gambar hiasan – from mr google
Hmmm… ada ceta rupanya yang belum dicatitkan kat sini, hmm cerita yang agaknya sedikit dah lapuk tapi masih berlangsung.. okeh tak paya berselindung lagi, sebenarnya aku sedang kebujangan sekarang nih, kebujangan bersama dua orang anak yang ditinggalkan, anak yang sorang lelaki dan sorang perempuan, berumur anatara 2 dan 5 tahun. Haa sedikit sedih kenyataan nih tapi jangan bimbang, tak kemana mama bebudak nih, hanya membawa budak2 pergi berkursus selama 5 hari 4 malam. Tapikan mama dah skip satu malam, dia lari balik tido kat umah.. pukul 1.00 pagi dia sampai umah , jadi tengahari tadi aku kena hantar kat Arau untuk tumpang balik ke tempat kursus, katanya tadi tak do air, he he yerlah dah kursus tengah2 hutan kan..
Jadi tinggal lah kami 3 beranak bersama angah, rutin seharian bangun pagi, siap pergi hantar ke rumah ngasuh dalam pukul 6.45 pagi, kemudian terus hantar angah ke Kangar, Petangnya pukul 5.30 keluar dari pejabat, ambik angah, lepas tu ambik bebudak ni kat rumah pengasuh dalam kol 6..petang, baru lah balik rumah.. lepas tuh ngasuh anak pasal angah masak.. malam kol 10.00 dah masuk tido.. nampak gaya beginilah rutin aku sampai hari satu nih…

About abah atieq

seorang abah pada seorang anak perempuan dan seorang anak lelaki yang masih tercari-cari erti sebuah kehidupan.. mencari tujuan kehidupan.. mencari sirna sebuah kehidupan.

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s