Wah hari ni baru aku teringat, rupanya ada satu Broadband Modem kat umah, dan modem itu kepunyaan Digi, hari tu kan ada anak menakan aku sudah kalut-kalut mau balik ke Shah Alam pada hari Raya Korban hari tu, sampai sekerat jalan baru perasan yang Digi Broadband dia tak ada, selepas di cari-cari rupa-rupanya terselit di celah kerusi di rumah…
Jadi dapat lah aku mengada-ngada dengan modem broadband Digi ni, alah lebih kurang macamtest lina la, bawak merata-rata macam tu ke seluruh pelusuk negeri, mencara jika terdapat tanda-tanda adanya signal 3G ka atau lagi baik dapat HSDPA mau lompat aku, tapi masih belum kelihatan, yang ada hanya lah GPRS saja.. isk.. sabo je la, terkemut-kemut internet nih…

About abah atieq

seorang abah pada seorang anak perempuan dan seorang anak lelaki yang masih tercari-cari erti sebuah kehidupan.. mencari tujuan kehidupan.. mencari sirna sebuah kehidupan.

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s