Macam ni lah keadaannya dua beradik nih, bila mood masing-masing okeh, boleh pulak depa dok bermain bersama, bahkan mama dan abah tak boleh nak dekat, konon nya mengganggu depa, terpaksa lah tengok-tengok saja dari jauh, tapi bila mood kurang okeh dah stat nak gaduh-gaduh, kadang-kadang tuh dah jadi macam kucing dan anjing berbiunyi saja depa dua nih, pendek kata adanya depa dua kat rumah memang kecoh jadinya, sama-sama jenis mulut bising, baik si kakak mau pon si adik, kadang-kadan tu bertanya saja satu hari, kadang tuh membilang saja, abis tak pon panggil mama dan abah sampai kena sahut baru nak berhenti, adeh kadang-kadang tu menyanyi, bukan setakat si kakak, adik pon yang telo percakapannya tuh pon nyanyi juga sampai abah dan mama pon tak paham apa yang dia nyanyi.. cuba bayangkan kalau-kalau cuti macam ni macam mana nak ada mas sunyi? tapi bilak tak ada depa mesti cari punya.. he he he, tengok-tengo tergolek tertido depan tv, katun lak tengok depa…

Posted by Picasa

About abah atieq

seorang abah pada seorang anak perempuan dan seorang anak lelaki yang masih tercari-cari erti sebuah kehidupan.. mencari tujuan kehidupan.. mencari sirna sebuah kehidupan.

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s