Semalam, masa on the way nak pi amik angah kat Kangar, kat jalan tuh aku dah nampak awan yang agak berlainan dari biasa, nampak ganjil dan serasa aku macam nak hujan lebat saja, tak juga aku sangka rupanya di sebalik apa yang aku nampak berlainan pula yang terjadi.. sebagai pengajaran mungkin boleh tengok video kat bawah nih, sebenarnya kalau masuk kat FB manyak yang menjadi saksi kejadian nih, tapi kat FB aku hanya leh syer kat FB.. nih aku amik kat Youtube saja lah.. untuk tatatapan dan ingat kita bersama…

..terima kasih pada yang mengirhm video nih

About abah atieq

seorang abah pada seorang anak perempuan dan seorang anak lelaki yang masih tercari-cari erti sebuah kehidupan.. mencari tujuan kehidupan.. mencari sirna sebuah kehidupan.

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s