Tadi mama bagi tau ada bebudaka dia yang tengah dok buat satu projek untuk semester akhir depa (..lebih kurang macam tu kot), jadi ada lah student grafik yang terlibat, dia bagitau depa yang aku tengah dok kalut cari cikgu nak belajar fotografi nih, ha ha jadi bebudak tuh setuju la nak bagi sikit2 tips.. jadi semangat lah aku, awal laghi balik keja (biasa tu lepak dulu, 5.30 br balik pasai tunggu amikangah dia), sampai umah depa dah tunggu (athirah, anieq dan mama), jadi terus bergegas ke PTSS nak cari ilmu ha ha .. tapi bila sampai lain lak yang jadi, adeh penin kepala eden nih aah, nasib baik sempat juga dapat bebarapa tips penting.. tengok la pasai apa aku penin pala nih..

… maaf lah di atas gambar yang kurang memuaskan, namanya pon sedang belajar kan? gambar yang di tangkap semasa sedang buat praktikal.. ha ha ha..

About abah atieq

seorang abah pada seorang anak perempuan dan seorang anak lelaki yang masih tercari-cari erti sebuah kehidupan.. mencari tujuan kehidupan.. mencari sirna sebuah kehidupan.

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s