Tadi sempat juga berkunjung Pasar Siti Khadijah, dah lama tak berkunjung ke sini, ye lah rasanya 5 tahun lepas rasa nya, masa datang bersama kawan-kawan, hmmm masa tuh masih bujang lagi daaa… penah juga datang KB masa dah kawin tapi datang dengan keluarga mertua, dah malam lak tu mana Pasar Siti Khadijah ni nak bukak kan?
Masa masuk PSK ni, dah pukul 5 dah, peniaga kat sini pon dok kira nak tutup kedai dah, tapi masih sempat bershopping2 lagi, aku x beli apa sangat, beli kain sampin songket murah2 tu satu, dah lama sangat yang dok ada tu,  selain tu beli juga kain batik , baju budak2 tu.. yang tu saja yang sempat. Pastu beli makan la pulak.. pasai malam pula mama ada dinner kat UMK.. hu hu itu saja yang sempat berjalan.. 

nak jadi model ka..?
mama beraksi memborong…
..err sekali nampak macam mama lak yang berjual nih…

dah puas berbeli belah.. makan minum lah pulak…
Posted by Picasa

About abah atieq

seorang abah pada seorang anak perempuan dan seorang anak lelaki yang masih tercari-cari erti sebuah kehidupan.. mencari tujuan kehidupan.. mencari sirna sebuah kehidupan.

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s