Isk, rasa macam malas lak nak taip cite, semalam dah taip bagus-bagus punya tapi due to cennection yang terputus-putus maka ilang habis, dah kena buat lain.. memang internet problem sungguh la. Okeh aku review balik lah sikit kan…
Perjalanan ke KB nih bermula dari 9.00 pagi on the dot macam tuh.. tapi dah kena singgah PTSS untuk dapat kan segala dokumen untuk seminar dan perjalanan. Dalam pukul 10.00 juga baru bertolak disini, hmmm perjalanan agak lancar dengan suasana perjalanan yang agak mendung macam nak hujan atau dah pon hujan..  singgah sebentar kat Hentian Gurun , yang nak kenci*g b*rak sume ada, almaklum lah bawak bebudak macam macam karenahnya, banyak tempat jugak berhenti smpai SPetani pon kena berhenti.. adeh la layan bebudak nih.. stat masuk Jalan Pantai Timur Barat tu dalam kol 12.00 macam tu.
Masukk je Pengkalan Hulu depa dah mula tidur jadi, senang cerita terus saja memandu sepanjang jalan tampa berhenti, Qadho balik jalan henti-henti layan bebudak tuh tadi.. waaa nasib baik tak hujan jadi jalan agak lancar, dengan bebudakk dok lena jadi tak banyak gangguan.. sampai kat Jeli dah pukul dekat 4.00 ptg, jadi sampai KB dalam kol 4.30….

Sampai je, program utama dia nih ialah nak mandi… jadi layan2 aje la…
eh.. Anieq pon tumpang juga…
Ha, dah puas mandi baru cari makan, wah kena kejutan budaya juga nakcari kedai makan,, kan hari Jumaat banyak kedai tutup, jadi akhirnya makan KFC sajala… Tengok habis katil kami buang tinggai tilam saja la.. demi keselamatan anak-anak ..
Posted by Picasa

About abah atieq

seorang abah pada seorang anak perempuan dan seorang anak lelaki yang masih tercari-cari erti sebuah kehidupan.. mencari tujuan kehidupan.. mencari sirna sebuah kehidupan.

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s