Hari ni nampak gaya nya terpaksa lah aku berbuka kat luar, selepas dari 18 hari berpuasa, yelah kira di luar lah ni selain dari umah aku dan juga umah mertuaku, hari tu ada juga naik nama untuk berbuka bersama PM, di Dewan 2020, tapi susah juga lah untuk aku, tapi aku lalu lah juga untuk tengok-tengok apa yang berlaku, tapi bila time beruka aku balik rumah la, lebih selesa rasanya.
Owh sebab yang menyebabkan aku bebruka diluar nih bukan pasai apa sangat, macam biasa terpaksa teman mem aku meh kelas dia kat UUM nih, pasai malam nih kawan dia nih meh dengan husband dan anak-anak dia,jadi mem aku rasa segan lah pulak nak join depa nih. 
Rasa ok juga lah bebruka dengan depa nih, pasai bermacam jenis masakan yang ada, masing-masing bawak makanan masing-masing tapi memang ada yang di tetapkan untuk bawak makanan tema, malam nih kena masakan cina dan juga Somalia.. he he layan lah juga. Walaupun begitu akhirnya nasik putih yang ku bawa juga yang paling sedap.. ha ha perut melayu betui lah…
Alamak, hanya gambar tempat kejadian yang ada,
 jenis masakan dan keramaian orang aku tak sempat nak amik.. 

About abah atieq

seorang abah pada seorang anak perempuan dan seorang anak lelaki yang masih tercari-cari erti sebuah kehidupan.. mencari tujuan kehidupan.. mencari sirna sebuah kehidupan.

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s