Hmmm walaupun posa baru menginjak pertengahan dan sedang menuju 2/3 Ramadhan,mood nak beraya sedang tumbuh perlahan-lahan, jika dua tiga hari lepas, pengumuman dari kerajaan mengenai bantuan khas kepada kakitangan awam sebanyak RM500.00 menjadi suasana bertambah meriah, masing masing dah bayangkan, pasaraya, superstore maun pun pusat pusat membeli belah yang ekonomi untu mencari keperluan berhari raya. 
Bagi aku sekeluarga,persiapan ala kadr saja lah, baju-baju anak-anak yg pentingnya, bagi adik Anieq baju melayu dia dah siap dah, semalam sempat juga pi amik.. dah try po nak tengok padan ke tak, rasa tu okeh la, tapi takut taak tahan lama, pasal baju tu dah macam nak mengecik dah pon, isk montel lak si Anieq …

About abah atieq

seorang abah pada seorang anak perempuan dan seorang anak lelaki yang masih tercari-cari erti sebuah kehidupan.. mencari tujuan kehidupan.. mencari sirna sebuah kehidupan.

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s