Isk.. semalam dapat memo lah pulak, memo pasal cuti, maksud dia kalau nak cuti kena apply 3 hari awai, kalau setakat nak telefon bagitau nak cuti memang tak boleh la, melainkan kalau betul-betul terpaksa seperti ada kematian ka, atau perlu pergi hospital/klinik ka, baru lah di benarkan.. selainn dari tuh, untuk cuti hari raya ni kemungkinan siapa yang amik cuti sebelum hari raya tidak boleh memohon untuk cuti selepas raya, dan siapa pohon cuti selepas raya tak boleh bercuti sebelum raya.. hmm 
Sebenarnya sebelumm notis keluar aku dah pohon cuti sehari sebelumm raya dan juga 4 hari selepas raya, hmm entahlah hendak diluluskan atau pun tidak, semua bergantung pada orang atasan untuk menentukan, aku hanyalah pekerja biasa yang cikai macam ni semata-mata boleh memohon,dan ketentuannya adalah mereka yang lebih mempunyai hak menentukan keperluan orang bawahan macam kami nih…

About abah atieq

seorang abah pada seorang anak perempuan dan seorang anak lelaki yang masih tercari-cari erti sebuah kehidupan.. mencari tujuan kehidupan.. mencari sirna sebuah kehidupan.

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s