Wah hari ni dah masuk hari ke 5 berpuasa, dah agak stabil dah dengan kebiasaan berpuasa, tak terasa terlalu letih juga tidak terasa terlalu segar, sememangnya secukup rasa bila berpuasa kan? Masuk hari ke 5, nih dah boleh berlenggang kangkung kalau nak berjalan ke mana – mana, kalau tak nak jalan jauh sikit terasa macam nak tumbang saja kan?
Dah sekian lama tak berkeliaran mana-mana, hari ni terasa lak nak berjalan-jalan, dia punya motif hanyalah nak cari susu anak-anak, dah sekian lama lak tak pi Giant kat Souq Al Bukhari tuh, jadi hari ni ke sanlah kami, jalan-sana, jalan sini check sana check sini akhirnya tak ada apa-apa jua yang di beli, hanya lah dua tiga benda yang tak berkaitan, isk isk mau tak mau bergerak lak kat Tesco Mergong, baru llah jumpa susu yang di cari.. 
Sedikit gambar sebagai bingkisan, hmm singgah beli dan makan moi kat MarryBrown,

About abah atieq

seorang abah pada seorang anak perempuan dan seorang anak lelaki yang masih tercari-cari erti sebuah kehidupan.. mencari tujuan kehidupan.. mencari sirna sebuah kehidupan.

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s