Wah, hari ni berbuka sedikit spesial, berbuka beramai-ramai, okeh oleh kerana nak pi terawih aku buat quick update sajalah, hari nih mama buat sedikit penghargaan kepada 3 orang anak murid dia, bawak depa dari asrama (larikan.. ha ha ha), lepas tu berbuka posa bersama-sama di rumah. Tetapi sebelum dapat berbuka posa depa semua kena dera dulu la, kena masak bersama sama dengan mama, hu hu tak dak apa yang sepesial sangat cuma biasa-biasa saja.
Nak di jadikan cerita juga, Wa Athirah dan Anieq pon datang bersama-sama untuk berbuka bersama sama, jadi bertambah meriah adanya, bebudak nih bila dah ramai-ramai macam ni adik Anieq bertambah-tambah buasnya, berlari sana sini, hmm yang herannya Athirah baik lak malam ni, siap dok makan manyak dah tu ratah-ratah crab lagih.. hmm magik sungguh…
Hmmm.. temenung bakar saja
 
 Tengok… adik Anieq melilau merata, Athirah khusyuk mengadap nasi..
 Hanya ini yang sempat di hidangkan…
 Adik Anieq yang rajin.. (kacau..)
haa… Wa depa pon ada …patut lah riuh benar

About abah atieq

seorang abah pada seorang anak perempuan dan seorang anak lelaki yang masih tercari-cari erti sebuah kehidupan.. mencari tujuan kehidupan.. mencari sirna sebuah kehidupan.

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s