Wah juga, Anieq dia punya selsema punya pattern dah turun dari abah dia dah la, abah dulu kalau berambut panjang, cepat selsemadah tu berhingus saja, makan ubat pon tak mau nak lega, akhirnya pi potong rambut baru nak lega.. macam tu lah juga adiq Anieq, dah dekat sebulan hidungnya tak mau kering dok berair saja, kemarin awal pagi pi amik ubat lagi, pasal petang dan malam sebelumnya dia asyik batuk saja, hmm kemudiannya teringat lak isk dah lama si Anieq tak potong rambut, hmm macam abah dia juga.. so  petang nya baru lah boleh potong rambut.

Tapi paginya ada ada progran jalan2, sambil soping2 yang tak di rancang, lokasi dia adalah di Alor Setar Mall, Tandop.. ha ha malas lak nak cite panjang-panjang, layan je lah gambaq kat bawah ni…

Adik Anieq baru je sampai dah lapar, singgah KFC makan nasib ayam je lah
Payah betul mama nak pilih baju, akhirnya drop lah depa kat tmpat in nih
Isk kali pertama bawak keta sendiri, suspen nih…
Senyumm puas lah tu, 
Akhirnya cekap dah bawak keta…
Bawak bas la pulak…
Tak tahan, teringin nak bawaak BMW, tak sedar tumpang orang…
Dah puas main semua, pegi potong rambut.. tgh ujan lak tuh…
Nah Adik Anieq pon kena juga, .. 

About abah atieq

seorang abah pada seorang anak perempuan dan seorang anak lelaki yang masih tercari-cari erti sebuah kehidupan.. mencari tujuan kehidupan.. mencari sirna sebuah kehidupan.

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s