Hah, konon-kononnya semalam nak buat photoshoot, sendiri bikin photoshoot, hanya berbekalkan kamera murah tuh, dengan semangat yang mmbara dan suasana malam yang disinari dengan neon di serata pokok di bandar Kangar ni.
Tapi kan dah sampai kat Kangar masing-masing dah ready, cuma macam tak sesuai lak tempat, hmm pusing sana sini tak mau jadi juga, last2 ingat nak balik lah, tgk adik Anieq macam dah ngantuk je.. hmm tapi pusing2 aje lah, skali sampai depan perodua nampak ada air pancut kat situ.. haa boleh lah lepak2 sambil main kamera, dalam setengah jam kat sini balik saja lah , adik Anieq dah mula meragam juga Athirah yang dah tak terkawal.. adeh la..

About abah atieq

seorang abah pada seorang anak perempuan dan seorang anak lelaki yang masih tercari-cari erti sebuah kehidupan.. mencari tujuan kehidupan.. mencari sirna sebuah kehidupan.

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s