semuanya bermula dari sini,
Hari ni, dari awal pagi lagi hujan dah turun, boleh di katakan hujan bermula sejak pukul 3-4 pagi lagi, dah tu reda sekejap dah tu kemudiannya bersambung, pastu berhenti dan kemudian sambung semula, kiranya boleh isytiharkan hari hujan sedunia la… aku pulak hari ni tak keluar kemana-mana, sekali driver aku cuti da.. jadi melepak dalam bas, layan internet saja la… he he okeh dah sampai ke cerita sebenarnya kah, opss belum, melalut sudah kan aku nih.. ha ha layan je lah..
Cerita sebenarnya macam, nih, dik kerana hujan, dari pagi lagi aku dah kena hantar Athirah dan Anieq, eh macam biasalah kan? Dek kerana hujan juga aku sedikit lambat la hari ni. Selepas habis antor tuh buat keja la. Petangnya pun macam tu juga aku juga gi amik diorang, Athirah yang dah balik masa tengahari (aku juga bawak balik) pastu dia nak gi umah mak (pengasuh) dia, aku hantar je la, ye lah dok pi kejap2 je mingkin dia rindu nak pi kot.. 
okeh balik kesah nak gi amik adieq anieq, hujan punya la lebat sampai termasuk masuk porch pengasuh adik anieq, lepas tu berkejar lak amik athirah umah mak dia.. oleh kerana hujan masih lebat aku tak bawak turun adik anieq, just pi amik athirah terus, pi mai pi mai, baru dapat pujuk athirah balik, elok smpai kat keta tengo adiek anieq dah kunci keta, alah tekan knob tu pastu semua je terkunci, jenuh lak tepo mama dia mai antar kunci spare baru boleh bukak, isk tak ke haru..? nasib baik dekat je,, kalau tak jenuh la…

About abah atieq

seorang abah pada seorang anak perempuan dan seorang anak lelaki yang masih tercari-cari erti sebuah kehidupan.. mencari tujuan kehidupan.. mencari sirna sebuah kehidupan.

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s