Semalam cuaca agak panas, dari siang lagi sebenarnya panas, tapi dek teriknya matahari tak der lah menghairankan sangat, tapi bila dah masuk Maghrib masih juga terasa bahang panasnya membawa kepada awal pagi masih terasa panas, he he macam mana aku leh berasa panas sedangkan dalam bilik ada aircon, takkan ekon tak kuat, tak ado lah sebenor aku berada di ruang tamu, asyik melayan bola, pasal tu aku berpanas ajo.. Tengok bola pon tak abis, stakat kol 3.00 sajo, ngantuk ooo pasal esok nak kena keja lak kan..?
Bangun saja pagi, tengok mendung aje, isk baru nak ujan ka? bila keluar rumah baru tau eh hujan turun la lepas aku tido tu, dan ujan nih aku sangka akan berenti dah, pasal masa aku kuar tutinggal bekas ujan semalam je, tapi dalam kol 9.00pagi ni dah mula bergelap kemudian hujan mula turun, kejap lebat kejap slow, samapi lah dalam kol 11.30 kot, lega rasanya, sejuk sedikit alam buana….

About abah atieq

seorang abah pada seorang anak perempuan dan seorang anak lelaki yang masih tercari-cari erti sebuah kehidupan.. mencari tujuan kehidupan.. mencari sirna sebuah kehidupan.

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s