Sepakan pertama bolasepak piala dunia 2010 di Afrika Selatan dah bermula, entah la sejauh mana keterujaan aku untukmengikuti piala dunia nih, macam lepas-lepas aku cukup seronok mengikuti di awal awal nya tapi dah dekat nak abis dah ilang tumpuan terutama bila pasukan menjadi favourite aku tewas, ha ha ha tak cekal rupanya aku nih.
Tahun ni, nampak gaya macam bersemangat juga, siap tunggu sepakan mula lagi kan, masa ni dah abis satu games, dan sedang tunggu game kedua, mata masih ok walaupun kekadang sangap tu datang juga, jadi nya sekarang ni aku layan je dulu ceta P Ramlee – keluarga 69, okeh juga la tak lah mengantuksangat, takut jap gi tak sampai separuh perlawanan dah tertido, ha ha ha .. tunggu aje lah tengok…

About abah atieq

seorang abah pada seorang anak perempuan dan seorang anak lelaki yang masih tercari-cari erti sebuah kehidupan.. mencari tujuan kehidupan.. mencari sirna sebuah kehidupan.

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s