Bersama di Pantai Kuala Perlis, menanti mentari beradu
Kesian adik Anieq, seminggu nih dia batuk-batuk, ada juga kahak,, bila pi amik ubat kat doktor, dia mula muntah-muntah dan cirit birit, sekarang ni dah nampak makin cengkun pasai dia kurang makan.

Hari Ahad lepas, pi check lagisekali ingat nak cucuk untuk setahun setengah tuh, tapi dia dok muntah2 dan cirit birit tuh, doc kata kita rawat cirit birit dulu dan kahak dulu, doc tu kata dia muntah pasai kahak banyak la.

Mentari yang mula masuk beradu…
Semalam lepas amik ubat dari doktor tuh dia muntah lagi, banyak jugak, sama keluar kot hidung, tapi cirit birit dia dah mula hilang, tadi dalam kol 10 – 11 masih ada muntah tapi dah tak banyak, moga cepat lega dan selera makan datang balik, sonok tengok dia makan, ralit sungguh… ok lah dulu… dah nak ngantuk nih…

About abah atieq

seorang abah pada seorang anak perempuan dan seorang anak lelaki yang masih tercari-cari erti sebuah kehidupan.. mencari tujuan kehidupan.. mencari sirna sebuah kehidupan.

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s