21042010032
Originally uploaded by Sikelu
Haa.. ini salah satu sebab pasai apa aku agak kekalutan lah ni, sebenaqnya kami terlibat dalam membuat persembahan sempena Hari Perkhidmatan Awam Peringkat Negeri, satu saringan untuk memilih 10 perseambahan terbaik akan di jalankan hujung bulan ni, jadi kena pulun buat latihan persembahan.

Persembahan kami telah di persetujui bersama dengan Pengarah untuk buat dikir utara, means dalam dikir tuh, kami kena menggunakn loghat utara la, bukan kelantan atau terengganu,. dah tu pulak lyrics dia kena berkaitan dengan perkhidmatan awam juga..

Jenuh juga nak buat lirik dan juga mencari lagu yang sesuai.. apa-apa pun latihan sedang giat di jalankan, aku nih macam biasa la tumpang sekaki saja, jadi awak-awak kat belakang saja, main tepuk-tepuk , senang kan…

About abah atieq

seorang abah pada seorang anak perempuan dan seorang anak lelaki yang masih tercari-cari erti sebuah kehidupan.. mencari tujuan kehidupan.. mencari sirna sebuah kehidupan.

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s