siling bilik
siling ruang tengah

kerja2 levelling lantai..

15/03/2010
Originally uploaded by Sikelu

Selepas minggu lepas kerja-kerja kulit dinding (plaster lah..), kel marin kerja-ker memasang siling di jalankan, aku ingat kan sesusah dulu, nak kena buat frame kayu bagai macam rumah lama, tapi bikin senang saja rupang, dengan menggunakan bingkai besi, dalam masa satu hari saja kerja-kerja pemasangan siling dah boleh siap.. cepat sungguh no…

Hari ni masa aku datang kerja, tengok-tengok dah sampai cina yang nak buat tile kat rumah, hu hu pasang tile pulak, esok lusa tentu dah siap buat pendawaian letrik.. lepas tu tingkap pulak.. hu huuu


Updates!..3.00ptg!


Tadi masa balik rumah, tiles masih lagi belum di pasang, cuma kerja-kerja levelling saja yang sdang berjalan.. apa-apa pun masih mengekalkan setiap hari berkerja, tak der hai yang tak bekerja.. ini yang suka nih

About abah atieq

seorang abah pada seorang anak perempuan dan seorang anak lelaki yang masih tercari-cari erti sebuah kehidupan.. mencari tujuan kehidupan.. mencari sirna sebuah kehidupan.

One response »

  1. Anonymous berkata:

    Pastu..hu..hu duit pun kluaq ….

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s