03/03/2010
Originally uploaded by Sikelu

Adeh dah lama tak update kan?.. ada beberapa faktor yang menyebab kan teman maleh beno nak update, antara sebab utamanya ialah keadaan internet yang sangat tak memuas kan, udah lah kat pejabat dah seminggu internet terganggu, balik umah pon kejap ada kejaaap tak do, tensionn ooo..

Perkembangan projek A, sekarang kerja-kerja membuat dinding, atur bata kata orang, berbanding dengan tukang yang awal, hak ni slow sikit nampaknya, dah masauk hari ketiga, tak siap2 lagi .. padahal bukannya manyak benor.. moga-moga siap lah minggu ni kerja2 membata nih..

Selain dari Projek A, tetiba saja ada projek B, apa projeknya? Haaa ronda-ronda negara jiran, Thailand.. projek nih di pinda dari projek asal nak gi pantai timur musim cuti sekolah nih, dengan tiba-tiba mem aku dapat tawaran gi lawatan sambil belajar kat Hatnyai, Songkhla dan Phuket, jadinya aku pon tumpang sama la.. dah tu bawak bersama si Athirah dan Anieq tu,,

Ooooo.. satu gi sekarang nih sangat panas ooo, siang malam panas.. ada angin pon angin panas, dengan air yang makin mengering kat sungai2, kolam maupun taliair..dah tu pon malam pon panas juga, kesian bebudak tu tido dalam kegelisahan..

About abah atieq

seorang abah pada seorang anak perempuan dan seorang anak lelaki yang masih tercari-cari erti sebuah kehidupan.. mencari tujuan kehidupan.. mencari sirna sebuah kehidupan.

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s