23/02/2010
Originally uploaded by Sikelu

Hmm dah dua tiga hari aku tak update pasal projek A nih, pasal dok sibuk dengan Pesta Buku di Perpustakaan, apa-apa pun progress pembikinan projek A ni, amat lancar dan semakin rancak.

Masuk hari kedua, kerja-kerja membuat persiapan untuk kerja-kerja konkrit telah di mulakan, seperti besi pencacah untuk tapak, lepas tu kayau bakau untuk menguatkan tapak, juga besi dasar untuk tiang juga dah siap, mungkin hari ni pengorek akan datang untuk korek lubang dan lepas ni kerja ker ja konkrit bermula,.

Semalam juga mesin cement mixer dah sampai, kemudian jalan nak masuk ketapak juga telah siap, juga begitu juga bahan seperti simen, batu dan pasir juga telah sampai dan siap ada kat tapak..

About abah atieq

seorang abah pada seorang anak perempuan dan seorang anak lelaki yang masih tercari-cari erti sebuah kehidupan.. mencari tujuan kehidupan.. mencari sirna sebuah kehidupan.

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s