Pertandingan Wau ini telah di jalankan pada 15 – 16 Februari hari tu, tak pun aku hadiri, cuma masa nak balik umah mertua hari tu aku lalu dan nampak persiapan yang sedang di jalankan, gambar ni aku pinjam dari Omar dari Redframe.. dah lama tak kedengaran pertandingan wau macam ni, dulu pernah juga aku terlibat masa zaman sekolah menengah dulu, menaikkan wau yang di buat oleh Tok Pin belakang umah aku tu, dalam pertandingan peringkat Negeri, tapi tak pernah menang, tapi keseronokan bagai Pesta itu cukup meninggalkan kenangan…

About abah atieq

seorang abah pada seorang anak perempuan dan seorang anak lelaki yang masih tercari-cari erti sebuah kehidupan.. mencari tujuan kehidupan.. mencari sirna sebuah kehidupan.

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s