09/02/2010
Originally uploaded by Sikelu

Hmm.. hari ni aku tak keluar ke destinasi lagi.. kawan aku merangkap driver bas bercuti kerana Pak Mertuanya sedang tenat di Kulim, terpaksa lah dia cuti.. Aku tengah bercadang-cadang nak siapkan statistik tapi terpaksa menggantikan kawan di kaunter dah tu pulak terpaksa pulak aku balik lambat, sorang pekerja kaunter dah MC, sakit mata.. hmm mau jadi 2 – 3 hari, manakala sorang lagi ader urusan yang perlu di selesaikan..terpaksa lah aku gantikan, kalu tak hari ni kena esok, tapi aku rasa baik amik hari ni siap2, senang.. esok boleh keluar dengan bas.

Dalam musim2 macam ni, periksa masih lambat lagi, kerja sekolah belu banyak dan jugak assignment (.. fuhh assignment macam dok U.. jangan tak percaya dengan depa nih) belu di bagi, kebanyakkan bebudak sekolah masih aktif di padang, perkara lumrah sewaktu sekolah masih baru di buka di awal tahun. Jadi kat perpustakaan ni lengang saja lah.. itu yang tak bestnya kerja petang nih, sunyinya (.. tengok gambar tinggal sorang saja dok baca buku.!) yang boleh membawa kepada mengantuk.. adeh la…

About abah atieq

seorang abah pada seorang anak perempuan dan seorang anak lelaki yang masih tercari-cari erti sebuah kehidupan.. mencari tujuan kehidupan.. mencari sirna sebuah kehidupan.

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s