Originally uploaded by Sikelu

Yeah .. Sabtu datang lagi, … dan macam biasa rutinnya, bangun je dari tido dah kena melayan adik Anieq, dia kalau hari cuti bangun je tido dah nak main-main, kalau hari pegi umah opah dia, sampai je dah nak tido lagi kadang kadang bangun dah 9,30 pagi, hmm mungkin kena tinggal macam tu buatkan dia tak de orang nakmelayan dia main kot.

Dah puas main kat atas tilam tu baru lah Ahirah nak bangun, tu pon dok bergolek-golek atas tilam, sampai pukul 9.00 baru nak bangun. Macam biasa juga hari sabtu dan ahad mama ada kelas, jadi lepak di rumah saja lah ye…

About abah atieq

seorang abah pada seorang anak perempuan dan seorang anak lelaki yang masih tercari-cari erti sebuah kehidupan.. mencari tujuan kehidupan.. mencari sirna sebuah kehidupan.

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s