hmmm..tingginya dia..

 ….sungguh dia terpesona,pasal apa ya?

ooo..buat belon tu

06/02/2010
Originally uploaded by Sikelu

Okeh, aku cukup melampau hari ni, 3 entry per day, abis tu dah la cuti, lepas tu kena ngasuh budak, nak wat keja lain pon tak boleh. bila depa dah lena terus cari laptop la, sambil2 dok menangguk buai.. he hee.

Okeh lepas saja mama balik dari kelas dalam pukul 3.40 ptg maka bergegas bersiap, destinasi kami ialah hendak ke Pasific Alor Setar untuk membaiki spek mata mama yang rosak. Dalam pukul 4.00 ptg baru lah boleh bertolak. Sampai kat pasific dah pukul 5.00ptg. hmm mujur lah tiada kesesakan, jadi memudahkan kerja.

Dalam dok melilau mencari kedai yang nak di singgah, terlalu pulak depan McD, dan athirah ternampak lak taman kat Mc D tuh, macam biasa lah Atnirah kalau nampak taman memang tak leh nak ketempat lain, jadi sangkut kat situ lah kejap, Mama, anieq dan angah terus ke pencarian masingak -masing tinggal lah aku dan athirah, tapi tak lama gak kat taman tuh pasai athirah namapk ada sorang clown kat Mc Da tu.., terus dia ajak aku balik, so terus kami cari angah dan mama, jumpa kat kedai ‘kasih ibu’, duduk kat situ jap kemudian baru singgah kat Pacific Alor Setar (tadi baru dok melilau kat luar)

Pusing sana, pusing sini, sambar tiga empat barang, tiba2 jumpa lagi clown.. (emm ramai lak clown hari ni), jadi sempat juga bercanda dengan clown ni, tangkap gambar lebih kurang, dapat sikit cenderamata dari depa (ala belon je) pastu terus pecut balik umah, sampai dah betul-betul nakmasuk Maghrib..

About abah atieq

seorang abah pada seorang anak perempuan dan seorang anak lelaki yang masih tercari-cari erti sebuah kehidupan.. mencari tujuan kehidupan.. mencari sirna sebuah kehidupan.

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s